Ena izmed nam ljubih iger za najmljajše je tudi Djeco – Barvna promenada. Je res super igra za uvod v družabne igre, saj je precej enostavna in spada v kategorijo klasičnih iger s kocko in premikanjem do cilja. Igra je primerna za otroke od drugega leta starosti dalje oz. za celotno predšolsko obdobje. Igro lahko kupite tukaj: Djeco – Barvna promenada.
Navodila za igro:
Najprej sestavimo pot, po kateri bodo hodile živalice. Vsak igralec si izbere svojo živalico. Ker v kompletu najdete 4 živalice lahko igro igrata od dva do štirje igralci. Igra poteka v smeri urinega kazalca. Najmlajši igralec vrže kocko.
Možnosti glede na met kocke:
• pristane na barvni strani: igralec vzame svojo žival in jo postavi na polje z barvo, ki jo napoveduje kocka. (Če je polje že zasedeno, se premakne na naslednje nezasedeno polje zraven barve, ki jo prikazuje kocka.)
• pristane na strani »rože«: igralec vzame svojo žival in jo premakne naslednje polje, ki ima isto barvo kot tisto, na katerem je pristal.
• pristane na strani čebele: igralec vzame svojo žival in se premakne nazaj na prejšnje polje, ki ima isto barvo kot tisto, na katerem je pristal.
Prvi igralec, ki pristane na večbarvnem kvadratu, dobi 1 žetoček. Po pravilih je zmagovalec igre tisti, ki zbere tri žetončke, kar pomeni, da trikrat obkrožimo cesto.
Pri tej igri mi je še posebej všeč, ker lahko nadzorujemo dolžino igre. V kolikor je otrok mlajši lahko 1 igra pomeni samo en krog in tako zmaga igralec s prvim pridobljenim žetončkom. V kolikor je igralec malce starejši z dvema, in tako dalje.
Igro lahko kupite tukaj: Djeco – Barvna promenada
Kaj nam igra Barvna promenada pomaga razvijati, pa si lahko preberete spodaj.
Najprej na kratko:
- socialne spretnosti
- emocionalno oz. čustveno področje
- vzdrževanje pozornosti
- deljeno pozornost
- širi svoje besedišče
- hiter priklic informacij iz spomina
- soočanje z zmago ali porazom
Igro lahko kupite tukaj: Djeco – Barvna promenada
Na dolgo:
Mala promenada je družabna igra, pri kateri je v ospredju razvijanje socialnih spretnosti. Otrok se uči slediti pravilom igre, slediti vrstnemu redu igralcev ter hkrati počakati na vrsto.
Tisti, ki prvi pride na konec poti, je zmagovalec. S tem se otroci učijo soočati z zmago in porazom. To lahko izkoristimo kot izhodiščno točko za pogovor, o počutju – kako se počutim, ko zmagam, kako se počutim, ko zgubim, kaj pomeni zmaga, kaj pomeni poraz itd. S tem razvijamo otrokovo emocionalno oz. čustveno področje.
Spremljanje igre, vrstnega reda igralcev ter hkrati upoštevanje pravil, ki veljajo za igro, je spodbudno za otrokov razvoj vzdrževanja pozornosti ter za razvijanje deljene pozornosti (tj. osredotočanje na več stvari hkrati).
Dobrodošlo je, da med igro verbaliziramo dogajanje in poimenujemo barve, ki jih vržemo na kocki. K temu spodbujamo tudi otroke. Tisti, ki barv še ne poznajo, bodo spoznavali nove besede in barve ter širili svoje besedišče, tisti, ki barve že poznajo, pa bodo urili hiter priklic informacij iz spomina.